Firefighters Save Adorable One-Week-Old Puppy Who Was Stuck Under Porch Deck

Sometimes our pets get stuck in some tricky, unexpected places and need some help getting free — thankfully, you can always count on firefighters to help an animal in need.

Recently, one fire crew came to the rescue of a tiny one-week-old puppy who was trapped under a deck.

The Mount Pleasant Fire Department, in Texas, received a call about a lost puppy. Arriving on the scene, the firefighters realized that the newborn pup had gotten stuck under a house deck.

According to a Facebook post, the firefighters “put their trench rescue skills to work” to save the little dog.

Photos show the crew getting dirty, digging underneath the porch deck and crawling in to get the pup to safety.

Thankfully, the mission was a success and they reunited the dog with its mom.

“Great job A-shift, station 1!” the department wrote, thanking the fire team.

The story warmed people’s hearts, and dozens of comments on the post thank the firefighters for their hard work: “Awesome job – thanks so much for saving this fur baby!” one comment reads.

Thank you to these firefighters for rescuing this one-week-old puppy! Please share this incredible news

Related Posts

Rihanna hace una aparición impresionante en British Vogue

  En la edición de mayo de 2020, Vogue, la versión del Reino Unido, eligió a Rihanna como portada. Y es una “opción con buena relación calidad-precio”. La cantante estadounidense…

Read more

Reina de la libertad: Rihanna se convierte en una loca con ropa espectacular para festival local

Ayer se desvió mucho de su típica imagen sexy, luciendo un vestido largo modesto, maquillaje natural y un peinado relajado.   Sin embargo, duró poco, ya que Rihanna participó en…

Read more

Las casas de Rihanna: de un humilde bungalow en Barbados a una brillante mansión en Londres

  Rhanna ha recorrido un largo camino desde su modesta infancia en Barbados. Con un impresionante cuidador como músico y empresario que encabeza las listas de éxitos durante más de…

Read more

EL REGRESO DE LA REINA: Dentro de la ‘actuación loca’ de Rihanna en el concierto de edding para el hijo del hombre más rico de la India después de 2 años desde el show del Super Bowl

Los fanáticos de Rihanna han afirmado que ella realizó el “mínimo” para un concierto de boda de £ 5 millones ($ 6,33 millones en dólares estadounidenses) para el hijo del…

Read more

Rihanna aturde con un sari rosa con capucha cuando sale de la India después de una boda de 6,3 millones de dólares para el hijo del hombre más rico de la India

Después de actuar en la boda del hijo del hombre más rico de la India, Rihanna fue vista saliendo del país. Mailonline informó que le pagaron £5 millones ($6,33 millones…

Read more

“Rihanna y A$AP Rocky dan la bienvenida a su segundo hijo: dentro de su viaje secreto hacia la paternidad”

  “Rihanna y A$AP Rocky dan la bienvenida a su segundo hijo: dentro de su viaje secreto hacia la paternidad” La cantante Rihanna dio a luz recientemente y le dio…

Read more

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *